Strona główna | Mapa serwisu | Kontakt
Tu jesteś: Strona główna > Archiwum aktualności > Briefing w schronie, czyli podsumowanie kampanii "Białej Wstążki"

Elektroniczny Urząd Podawczy

Jak załatwić sprawę w MOPR?

Aktywna Integracja w Szczecinie

Kreator bezpieczeństwa

Aktywny Samorząd€ - program dla osób niepełnosprawnych

Program Pomoc państwa w zakresie dożywiania

Centrum Wolontariatu "VOLONTARIUS"

Newsletter

Jeżeli chcą Państwo otrzymywać najświeższe informacje ze strony MOPR Szczecin prosimy o podanie adresu e-mail.
Biuletyn Informacji Publicznej

Briefing w schronie, czyli podsumowanie kampanii "Białej Wstążki"

2012-11-29 15:14
Oficjalne zakończenie tegorocznej edycji kampanii "Białej Wstążki" odbyło się w dość nietypowej scenerii. Na miejsce podsumowania kampanii, które przypadło 29 listopada br., szczeciński MOPR wybrał podziemia przy Dworcu Głównym w Szczecinie.
Briefing rozpoczął się odegraniem scen terapii przez aktorów Teatru Współczesnego w Szczecinie: Beatę Zygarlicką i Konrada Pawickiego. Cień bohaterów, który można było obserwować na białym materiale, potęgował wrażenia odbiorców.

Występ aktorów, którzy z ogromnym kunsztem podeszli do odegrania niełatwych scen terapii, nagrodzono gromkimi brawami.

Podczas briefingu rzecznik MOPR Wojciech Dąbrówka przypomniał, jaki cel postawił sobie szczeciński MOPR w związku z realizacją kampanii i jakie wydarzenia służyły jego osiągnięciu. Poinformował również o znacznym zainteresowaniu dodatkowymi dyżurami w Punkcie Konsultacyjnym ds. Uzależnień i Przemocy w Rodzinie.

Podsumowania dokonała dyrektor MOPR w Szczecinie Marta Giezek, która podkreśliła konieczność przeciwdziałania przemocy oraz podziękowała wszystkim zaangażowanym w przygotowanie kampanii za okazane wsparcie.

Przypomnijmy, patronat nad kampanią "Białej Wstążki" objął Prezydent Miasta Szczecina. Partnerami przedsięwzięcia były takie instytucje, jak Komenda Miejska Policji w Szczecinie, Klub 13 MUZ, Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Podziemne Trasy Turystyczne oraz Wydział Filologiczny Uniwersytetu Szczecińskiego.

Patronem medialnym kampanii "Białej Wstążki" było Polskie Radio Szczecin. Opiekę medialną nad przedsięwzięciem sprawowała ponadto TVP Szczecin.

Zdjęcia

Wyciąg z Rejestru Zmian
Zaktualizował(a): Wojciech Dąbrówka
Ostatnia aktualizacja: 31-12-2012 15:18