Platforma Usług Elektronicznych ZUS

2013-09-19 09:46
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Dzięki niej każdy, będąc w domu, może sprawdzić na swoim koncie, czy zostały za niego opłacone składki.
Platforma Usług Elektronicznych umożliwia osobie ubezpieczonej dostęp do wszelkich danych zamieszczonych na jej indywidualnym koncie w ZUS i uzyskanie informacji o gromadzonych składkach, płatnościach i okresach ubezpieczenia - bez konieczności wychodzenia z domu, przez Internet. Wszyscy pracownicy zainteresowani założeniem profilu na Platformie Usług Elektronicznych muszą mieć dowód osobisty i adres mailowy. Jednocześnie informujemy, że nie można założyć profilu na PUE innej osobie - nawet jeśli jest to członek rodziny i napisze pełnomocnictwo.

Założenie profilu PUE trwa tylko kilka minut!

Szczegóły - w załączonej ulotce.

Dokumenty do pobrania: